niedziela, 26 października 2014

Craftshow

 Wczoraj miałam przyjemność być na Craftshow w Krakowie.

Wizytę w Solvay'u zaczęłam od warsztatów decu w stylu vintage, które prowadziła Zuza z Decu Style. Pierwszy raz wyszedł mi dobrze transfer! Cieszę się z tego i na pewno teraz zacznę go stosować :)



Później zrobiłam sobie karteczkę na stoisku Altair Art ;)





Byłam też na krótkim kursie kaligrafii, ale nie ma co pokazywać zdjęć z tego. Mistrzem pisania nie jestem :P

Na koniec nie obyło się bez zakupów. Małych, bo małych, ale zawsze coś 





4 komentarze:

  1. Bardzo miło Cię znów spotkać :)
    Cieszę się, że się czegoś ode mnie nauczyłaś :)
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniale ze miałaś okazję nabyć nowe umiejętnosci i gratuluję transferu :) wyszedł super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, nigdy nie brałam udziału w czymś takim :) Kartka wyszła pięknie!
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń